5 întrebări frecvente pe care orice afacere le are atunci când adoptă RPA

adopting-robotic-process-automation-benefits-business-consulting-company-connections-consult

Afacerile din era digitală profită de avantajele oferite de RPA. În condițiile în care aproximativ 80% dintre liderii din domeniul financiar implementează sau intenționează să implementeze RPA și peste 90% dintre directorii de nivel C raportează că există deja un anumit nivel de automatizare inteligentă în cadrul organizațiilor lor, adoptarea noilor tehnologii digitale joacă un rol masiv în consolidarea și transformarea companiilor din întreaga lume. Cu toate acestea, implementarea RPA rămâne o provocare..

Din experiența noastră, în ultimul an, s-a intensificat interesul pentru utilizarea roboticii și aplicarea tehnologiilor cognitive și de inteligență artificială. Echipa de specialiști RPA de la Connections Consult a consolidat top 5 cele mai frecvente întrebări puse în timpul cercetării RPA și a implementării RPA:

 

1. Ce înseamnă RPA în termeni technici?

RPA este un acronim pentru „Robotic Process Automation”. Acesta reprezintă o soluție software care nu implică hardware fizic. Cu alte cuvinte, roboții pot executa sarcini repetitive pe care le face un om pe mai multe sisteme și platforme. De fapt, RPA preia multe dintre responsabilitățile pe care angajații le displac cel mai mult. Adoptarea RPA pentru a reduce sarcinile monotone poate avea ca rezultat un personal mai fericit și mai productiv.

 

2. De ce să automatizăm procesele de afaceri și să eliberăm oamenii? Asta nu duce la pierderea de locuri de muncă?

Poate că vă gândiți: „Sigur, automatizarea proceselor este bună pentru întreprinderi, dar cum rămâne cu oamenii care fac munca? S-ar putea să nu le placă părțile monotone și repetitive ale muncii lor, dar nu vor ca un robot să îi înlocuiască”. Contrar credinței populare, RPA creează noi posibilități și oportunități, în loc să elimine locuri de muncă. Pentru lucrători și angajatori.

 

3. Care este diferența dintre RPA și macro și scripting?

În timp ce unele caracteristici sunt împărțite în mod similar de macro și RPA, altele sunt unice pentru Robotic Process Automation. Potrivit UiPath, un macro este o secvență scurtă de cod care se transformă automat într-un set de instrucțiuni pentru a efectua o singură sarcină. Spre deosebire de un macro, un robot poate acționa în mod autonom pentru a utiliza și orchestra orice aplicație, de la mainframe și aplicații anterioare până la API-uri închise de la terți.

Macros au un domeniu de aplicare limitat în ceea ce privește ceea ce pot automatiza, deoarece este dificil să le asociezi cu produse din afara suitei Microsoft Office. Atunci când se lucrează cu programe care nu fac parte din Office, deseori se confruntă cu probleme care nu pot fi rezolvate doar prin macro-uri. Cu toate acestea, deoarece RPA poate fi integrat cu alte aplicații, este potrivit pentru automatizarea mai multor sarcini în cadrul unui singur flux de lucru.

 

4. Aveți nevoie de ajutor pentru implementarea și menținerea RPA?

RPA poate fi o provocare pentru unele întreprinderi. Aceasta necesită o schimbare semnificativă a modului în care funcționează afacerea dumneavoastră. Instalarea RPA în sine poate fi simplă și nu depinde de alte sisteme existente sau are cerințe de infrastructură solicitante. RPA se prezintă sub mai multe forme, de la un robot rapid de înregistrare și redare, la un algoritm complex cu mai multe ramuri de scenarii care acoperă mai multe variante de cazuri. În mediul de afaceri actual, în continuă schimbare, întreprinderile trebuie să își adapteze constant procesele și produsele pentru a rămâne în topul concurenței.

Pentru a valorifica cu succes beneficiile implementării RPA, trebuie să existe îmbunătățiri ale proceselor, controale interne etc. RPA funcționează cel mai bine cu un model operațional bun.

 

5. Poate fi accesat RPA prin externalizare?

Afacerea dvs. poate beneficia de avantajele tehnologiei RPA chiar dacă nu sunteți pregătit să investiți într-un proces intern de transformare digitală. Colaborând cu o companie de outsourcing RPA, veți avea acces la software-ul RPA pentru a vă ajuta să convertiți procesele financiare de la proceduri manuale la proceduri automatizate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *