Provocări și posibilități în digitalizarea afacerilor

challanges-robotic-process-automation- RPA-potential-business-consulting-company-connections-consult

Transformarea digitală este un proces complex, cu multiple aspecte. Astfel, proiectele de Automatizare Robotică a Proceselor (Robotic Process Automation – RPA) reprezintă o acțiune plină de satisfacții, dar dificilă. Un studiu recent recent indică faptul că 69% dintre proiectele de automatizare robotică a proceselor (RPA) nu trec niciodată de etapa de planificare din cauza complexității lor. Cu toate acestea, dacă companiile își pregătesc proiectele de automatizare a proceselor de afaceri și realizează potențialele provocări RPA, pot obține beneficii uriașe.

Care sunt unele dintre provocările cu care se confruntă întreprinderile atunci când decid să automatizeze? Echipa de specialiști RPA de la Connections Consult a alcătuit o listă cu cele mai populare preocupări pe care clienții noștri ni le-au prezentat inițial și cum am lucrat pentru a le depăși.

 

Identificați procesele potrivite pentru automatizare

Importanța automatizării în afaceri este din ce în ce mai mare. De exemplu, întreprinderile pot utiliza procese automatizate, cum ar fi trimiterea de e-mailuri, introducerea de date și programarea de întâlniri. Cu toate acestea, înțelegerea proceselor manuale deja existente în cadrul unei companii și determinarea domeniilor în care resursele sunt cele mai necesare pot necesita timp și efort pentru manageri.

 

Adoptare limitată în întreaga companie

Asigurați-vă că aveți acordul cadrelor executive înainte de a trece la etapa de implementare. Pentru a obține adoptarea completă a unui proces, principalii acționari trebuie să fie implicați în proces încă de la început. Părțile interesate pot fi promotorii importanți ai inițiativei dumneavoastră, implicând departamentele individuale și contribuind la asigurarea faptului că inițiativa dumneavoastră se aliniază cu strategia globală de afaceri. De asemenea, vă vor ajuta să gestionați schimbările pe măsură ce lucrați la optimizarea proceselor.

Toată lumea din companie trebuie să utilizeze noile tehnologii pentru a putea fi eficientă. Consecvența este cheia unei comunicări eficiente. Nu uitați, schimbarea nu este ușoară, dar este posibilă.

 

Resurse IT și bandwidth limitate

Mai mult de un sfert dintre liderii IT intervievați au declarat că cel mai mare obstacol pe care îl întâmpină a fost obținerea alinierii afacerii cu privire la obiectivele de automatizare a proceselor. Deși pot vorbi diferite limbi sau pot avea seturi diferite de priorități, părțile interesate din domeniul afacerilor și din cel tehnic au un obiectiv comun: profitul. Cum puteți ajunge la un consens asupra unor probleme complexe?

O platformă ideală de automatizare inteligentă a întreprinderii ar trebui să fie relativ ușor de instalat și implementat fără asistență IT. Mai mult, ar trebui să fie ușor de utilizat și intuitivă chiar și pentru utilizatorii neexperimentați, astfel încât echipele IT să nu fie nevoite să își instruiască propriul personal în legătură cu modul de utilizare a noului software.

 

Lipsa de timp pentru îmbunătățirea continuă

Atunci când o organizație dorește să atingă un anumit obiectiv, aceasta va face tot ceea ce este necesar pentru a realiza acest lucru. Companiile pot încuraja îmbunătățirea continuă prin organizarea de ședințe și audituri. Problema constă în faptul că multe companii nu pot desfășura în mod eficient aceste întâlniri și audituri, ceea ce face ca îmbunătățirile aduse să fie puține sau deloc.

 

Folosirea unei soluții unice

Uneori, cuvântul „automatizare” este folosit pentru a descrie mai multe tipuri de tehnologie. De exemplu, există automatizarea robotizată a proceselor, fluxuri de lucru inteligente, sisteme de gestionare a execuției și platforme de aplicații și integrare low-code sau no-code. Extragerea proceselor este una dintre tehnologiile care alimentează automatizarea inteligentă.

O abordare de tip „one-size-fits-all” rareori oferă rezultate optime. Atunci când adaptați tehnologia de automatizare pentru o nevoie, acordați-vă timp pentru a lua în considerare capacitățile tehnologiei în sine. În timp ce RPA gestionează în mod eficient sarcinile repetitive de bază, sarcinile mai complexe sau care necesită mult timp pot necesita o intervenție umană.

Înainte de a automatiza un proces, examinați procesele conexe pentru a vă asigura că acestea sunt eficiente și eficace. Orice automatizare va fi o soluție provizorie dacă nu abordați cauzele care stau la baza problemelor dumneavoastră.

 

Sunteți gata să implementați RPA pentru a vă transforma afacerea? Asigurați-vă că lucrați cu un specialist potrivit pentru a vă asigura că demersul dumneavoastră nu eșuează. Cu peste 15 ani de experiență în domeniu, Connections este aici pentru a vă ajuta. Programați o întâlnire cu unul dintre experții noștri și găsiți soluția RPA potrivită pentru nevoile dumneavoastră.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *