IT Infrastructure Ops​

Oferim servicii excelente, la timp, clienților noștri valoroși.

7872-scaled.jpg

Cu ce ne ocupăm?

Connections oferă servicii de asistență IT, atât la distanță, cât și la fața locului. Ne ajutăm clienții să se angajeze în călătoria digitală prin transformarea locului de muncă, modernizarea rețelei, migrarea în cloud, transformarea centrelor de date și integrarea sistemelor.

Viziunea noastră este de a deveni un furnizor unic pentru nevoile de infrastructură IT ale clienților noștri. Ne folosim ansamblul nostru larg de competențe pentru a îmbina modelele cloud și on-site, mergând mai departe spre o viziune IT-as-a-Service.

Service streams ​

Operațiuni de Data Center

IT Security Admin & Management Network Admin & Management Administrare și Monitorizare a Serverelor și Comunicațiilor

Birou de servicii IT Multilingv de la distanță

(24/7) (Germană, Engleză, Franceză, Spaniolă, Italiană)

Asistență la fața locului pentru utilizatorii finali

IMAC ( Instalare - Mutare - Adăugare - Schimbare) Hw & Sw Break & Fix Smart Hands & Eyes support

IT Service Management

There are many variations of passages of Lorem Ipsum available, but the majority have suffered alteration in some form, by injected humour, or randomised words which.

Servicii IT ​

OPERAȚIUNI DC

BIROU DE SERVICII IT MULTILINGV

ASISTENȚĂ LA FAȚA LOCULUI PENTRU UTILIZATORII FINALI

GESTIONAREA SERVICIILOR IT

Operațiuni DC

Administrare și Gestionare a Securității IT

  • Proiectarea Controalelor de Securitate IT
  • Testarea Securității
  • Gestionarea Incidențelor de Securitate
  • Revizuirea Securității

Network Admin & Management

  • Proiectarea și implementarea rețelei
  • Analiza defecțiunilor
  • Managementul performanței
  • Aprovizionarea rețelelor
  • Gestionarea Calității Serviciilor

Administrare & Monitorizare servere & Comunicații

  • Proiectarea, administrarea și optimizarea serverelor companiei pentru a asigura infrastructura IT necesară afacerii
  • Gestionarea aprovizionării hardware și OS
  • Gestionarea și planificarea cerințelor de scalare

Birou multilingv de servicii IT

Operațiuni de Service Desk

  • Proiectarea, implementarea, testarea și optimizarea procesului de service desk (alocare de servicii)
  • Gestionarea resurselor – competențe multilingve ( Germană, Franceză, Engleză, Italiană, Spaniolă, Portugheză, Rusă, Sârbă, Bulgară)

Soluții de întreprindere acceptate

  • Office365, Windows 7 & 10, MacOS, iOS, Active Directory, SAP, Lotus Notes, Navision

Gestionarea bazei de cunoștințe

Suport 24/7

Asistență la fața locului pentru utilizatorii finali

Operațiuni Service desk

  • Furnizarea de asistență la fața locului pentru utilizatorii finali pentru dispozitive mobile și la locul de muncă
  • OS: Windows
  • Mobile: IOS, Android
  • Proceduri: Configurări, Implementare, Recuperare, Întreținere
  • Servicii:

IMAC ( Instalare, Mutare, Adăugare, Schimbare):

  • Configurarea și instalarea de echipamente pentru noii utilizatori;
  • Deplasarea echipamentelor de la o locație la alta în cadrul unui site sau între site-uri;
  • Actualizarea hardware-ului și a sistemului de operare;

Hw & Sw Break & Fix

  • Rezolvarea problemelor legate de dispozitive, accesorii și perifericele conectate direct, inclusiv imprimantele;

Suport Smart Hands & Eyes

  • Configurarea unui firewall, configurații complexe de cabluri, gestionarea echipamentelor de colocare, testarea și depanarea echipamentelor și servicii de rack și stack.
  • Colaborarea cu suportul la distanță de nivel 3 pentru a rezolva problema în cazul în care este nevoie de expertiză superioară.

Gestionarea Serviciilor IT

ITSM se bazează pe ITIL

Ajutăm clienții noștri să alinieze tehnologia cu practicile de afaceri

Hw & Sw Break & Fix

  • Rezolvarea defecțiunilor dispozitivelor, accesoriilor și perifericelor conectate direct, inclusiv a imprimantelor;

Smart Hands & Eyes support

  • Configurarea unui firewall, configurații complexe ale cablurilor, gestionarea echipamentelor de colocare, testarea și depanarea echipamentelor, precum și servicii de rack și stack.
  • Colaborarea cu suportul la distanță de nivel 3 pentru a rezolva problema în cazul în care este nevoie de expertiză superioară.

Models of engagement

Joint Service Delivery

Valori: Servicii furnizate de o echipă comună de livrare

Riscurile de livrare sunt împărțite între client și Connections

Prețuri: T&M + SLA-uri

Responsabilitate Connections

  • Furnizarea de servicii
  • Managementul resurselor
  • Răspunderea clientului:
  • Proiectarea și gestionarea serviciilor

Gestionarea serviciilor

Valori: Servicii complete pe baza SLA-urilor;

Toate riscurile legate de livrare și suport sunt suportate de Connections

TCO redus pe termen lung

Prețuri: SLA-uri

Responsabilitate Connections

  • Livrare de servicii gestionate
  • Service Design & Management
  • Managed resourcing

Extinderea echipei

Valori: Servicii furnizate de ingineri recrutați de Connections, gestionate integral de client

Riscurile de livrare sunt responsabilitatea clientului

Prețuri: T&M

Responsabilitate Connections

  • Recrutare, salarizare, gestionarea costurilor angajaților.

Responsabilitatea clientului

  • Proiectarea și gestionarea serviciilor. Livrare
  • Gestionarea resurselor (cu excepția recrutării, salarizării și gestionării costurilor angajaților).

Recrutare de personal

Valoare: Servicii furnizate de ingineri recrutați de Connections, gestionate integral de client

Riscurile de livrare sunt responsabilitatea clientului

Prețuri: T&M

Responsabilitate Connections

  • Recrutare, salarizare, gestionarea costurilor angajaților

Responsabilitatea clientului

  • Proiectarea și gestionarea serviciilor. Livrare
  • Gestionarea resurselor (cu excepția recrutării, salarizării și gestionării costurilor angajaților).