Robotic Process Automation
Connections este UiPath GOLD Partner din anul 2017
Oferim servicii excelente, la timp, clienților noștri valoroși.
Ce înseamnă RPA
Robotic
O entitate care are capacitatea de a imita acțiunile umane.
Process
O secvență de pași, care conduce la o activitate sau o sarcină semnificativă, este cunoscută sub numele de proces.
Automation
Sarcini care se desfășoară în mod automat, adică fără intervenție umană.
Cu ce ne ocupăm?
Îi ajutăm pe oameni să-și conserve timpul în care se pot relaxa. Dăm frâu liber creativității umane punând roboți să execute procese de afaceri repetitive, previzibile, de volum mare și stabile. Astfel, oamenii au timp să inoveze, să creeze și să își valorifice adevăratul potențial. Connections poate ajuta companiile prin:
- Realizarea analizei și optimizării proceselor;
- Realizarea implementării RPA;
- Furnizarea de instruire și sprijin pentru înființarea de centre de excelență;
- Oferirea de asistență și întreținere pentru procesele automatizate.
Procese pe care orice companie ar trebui să le automatizeze
Oportunitățile de automatizare sunt practic peste tot în orice companie.
În afară de serviciile orizontale tipice, există și alte activități organizaționale care pot intra cu ușurință în sfera de aplicare a oricărei strategii de automatizare.
Datorită cantității uriașe de sarcini administrative repetitive, adesea manuale, sub forma completării, înregistrării de date, actualizării și difuzării unui număr mare de cereri și prelucrări, HR este o mină de aur în materie de oportunități de automatizare.
- Introducerea datelor;
- Salarizare;
- Noi angajări, transferuri, ieșiri;
- Gestionarea timpului și a prezenței;
- Administrarea beneficiilor;
- Recrutare (back office);
- Conformitate și raportare;
- Administrarea personalului.
Problemele legate de lanțul de aprovizionare costă companiile între 9% și 20% din valoarea lor pe o perioadă de 6 luni. Procesele enumerate sunt, de obicei, bine dispuse la automatizare și reprezintă un domeniu tipic de îmbunătățire pentru orice operațiune a lanțului de aprovizionare.
- Gestionarea stocurilor;
- Planificarea cererii și a aprovizionării;
- Gestionarea facturilor și a contactelor;
- Gestionarea comenzilor de lucru;
- Gestionarea comenzilor de lucru;
- Procesarea retururilor;
- Gestionarea transportului de marfă.
Având în vedere că se estimează că 30% din timp este petrecut cu sarcini de nivel scăzut, departamentul IT este îndemnat să adopte automatizarea ca modalitate de a aborda sarcinile organizaționale critice care le consumă în prezent cea mai mare parte din timp, putându-se astfel concentra asupra inițiativelor care necesită o gândire inovatoare.
- Dezvoltarea de software;
- Monitorizarea serverelor și a aplicațiilor;
- Întreținerea și monitorizarea de rutină;
- Procesarea și distribuirea e-mailurilor;
- Procesarea loturilor;
- Resetarea/ deblocarea parolei;
- Back-up și restaurare.
Finanțele și Contabilitatea reprezintă un alt domeniu în care automatizarea aplicată corect poate avea un impact pozitiv semnificativ în reducerea costurilor, îmbunătățirea eficienței și raționalizarea proceselor.
- Procură la plată;
- Comandă de încasat;
- Înregistrare pentru raportare;
- Gestionarea furnizorilor;
- Încasări;
- Cereri de stimulente;
- Gestionarea ordinelor de plată.
"Dacă continui să aplici tehnologia la o problemă de afaceri, vei avea mai multă tehnologie în loc de o soluție."
Phil Fersht, "RPA este mort. Trăiască platformele de automatizare integrate", 15 aprilie 2019
Ce face un Robot Software
Iată câteva dintre sarcinile care pot fi transferate cu ușurință către roboți:
- Conectarea la orice aplicație
- Mutarea fișierelor și a dosarelor
- Citirea și scrierea în baze de date
- Extragerea de date de pe web
- Conectare la sistemul API`
- Extragerea conținutului din documente, pdf-uri, e-mail-uri și formulare
- Deschiderea e-mailurilor și a doscumentelor electronice
- Efectuarea de calcule
Cadre RPA
Prezentarea în direct a tehnologiei;
Evaluarea oportunității de a implementa RPA în cadrul organizației (completați lista de verificare a conștientizării);
Furnizarea de materiale de conștientizare;
Evaluarea înclinației clienților pentru o anumită tehnologie – UiPath sau AA;
Evaluarea potențialului pe baza experienței anterioare.
Alinierea strategiei RPA la obiectivele companiei;
Identificarea părților interesate;
Identificarea nevoilor afacerii și efectuarea unei evaluări a cerințelor;
Colectarea cerințelor;
Definirea obiectivelor, timpului și bugetul;
Constituirea echipei.
Selectarea unui modul pilot care urmează să fie automatizat;
Estimarea rentabilității investiției (ROI);
Aplicarea modelului de Descoperire/Analiză de afaceri (As Is To Be paradigm) / Livrare;
Evaluați ROI, comparați-l cu estimările.
Efectuarea unei descoperiri unice sau iterative pentru a descoperi procesele;
Estimare ROI;
Căutarea unei abordări integrate și reproiectarea proceselor de afaceri, dacă este cazul;
Efectuarea de analize de afaceri (As Is-To Be) și livrarea de etape;
Evaluarea rentabilității investiției pentru procesele individuale automatizate și/sau pentru întregul lot de procese automatizate.
Ce este Automatizarea Integrată Inteligentă?
Automatizare integrată = Tehnologie + Procese + Oameni
Tehnologia a copleșit discuțiile de astăzi, fără a se acorda atenția cuvenită oamenilor și proceselor.
Triple-A (Automatizare, Inteligență Artificială, Analiză) este valorificată de trifecta originală – oameni, procese, tehnologie.
Model de Livrare RPA
Workshop de identificare a oportunităților;
Evaluarea componentei tehnologice;
Revizuirea și aprobarea rezultatelor pre-evaluării;
Conceperea Planului de Lansare a Programului;
Întâlnire de lansare: asigurarea alinierii părților interesate și a pregătirii depline.
Definirea și clasificarea cerințelor;
Desfășurarea unor sesiuni de aprofundare;
Proiectarea și validarea stării TO-BE pentru procesele din fiecare versiune;
Revizuirea procesului de stabilire a priorităților.
Începerea dezvoltării RPA în conformitate cu specificațiile;
Definirea relațiilor de dependență între sarcini;
Testarea sistemului;
Testarea performanței;
Testarea acceptării de către utilizatori.
Monitorizarea și verificarea progresului în producție;
Implementarea acțiunilor corective;
Măsurarea calității și a succesului;
Preluarea serviciului de la client;
Repornirea ciclului;
Customer Business și Connections AA CoE gestionează roboții ca operațiuni continue.
RPA cu Connections
Beneficii & provocări
Utilizarea abordării "framework "
Identificarea Proceselor Automatizabile
Calitate 100% a Serviciilor și livrare la Timp
Utilizabilitate & Întreținere
Implementarea IT și integrarea infrastructurii
Creșterea Agilității Operaționale
Depășirea Reticenței Umane