Software Development Outsourcing: Cum suntem noi diferiți

Outsourcing-ul pentru dezvoltarea de software este în creștere – deoarece companiile din întreaga lume caută să meargă mai departe fără a cheltui mai mult pentru a face acest lucru. Probabil că sunteți familiarizat cu beneficiile și compromisurile generale asociate pe scară largă cu outsourcing-ul, dar nu toate piețele de outsourcing și companiile din cadrul acestora sunt la fel.

Am dori să vă spunem cum diferă outsourcing-ul în România alături de noi față de outsourcing-ul în altă parte, prin patru puncte de comparație.

Valoarea adăugată
● Poate ați auzit că principala valoare adăugată a outsourcing-ului este reprezentată de reducerea costurilor și că reducerea costurilor înseamnă sacrificii de calitate.
● Dimpotrivă, mulți dintre clienții noștri ne aleg pe noi pentru că le oferim acces rapid și ușor la dezvoltatori de top. În același timp, cei mai mulți dintre clienții noștri experimentează, de asemenea, un nivel ridicat de reducere a costurilor prin colaborarea cu noi.

Transparență în muncă
● Un stereotip comun despre outsourcing este acela că nu veți ști niciodată prea multe despre cine vă dezvoltă de fapt software-ul – și că transparența este adesea o problemă.
● Pe de altă parte, noi preferăm să construim echipe de dezvoltatori pentru clienții noștri care sunt complet integrate cu propriile lor echipe – separate doar de distanță.

Dialog și contribuții
● Un stereotip nefericit, asociat în special cu anumite piețe de outsourcing, este acela că subcontractorii folosesc foarte mult expresia „da, domnule”, fără a pune întrebările potrivite și fără a oferi prea mult aport creativ propriu- ceea ce duce la o manoperă de slabă calitate și la interpretări greșite.
● Ne concentrăm pe menținerea unui dialog deschis și a unei atmosfere de sinceritate cu clienții noștri. În plus, ne place să le oferim ideile și sfaturile noastre clienților, deoarece, în cele din urmă, mai multe minți ajung mai departe decât mai puține.

Distanțe fizice și culturale
● Mulți oameni consideră că outsourcing-ul implică traversarea unor distanțe culturale și fizice imense. Comedia din 2006 „Outsourced”, despre un american care călătorește în India pentru a înființa un call center, ilustrează perfect acest stereotip.
● Din fericire, acest lucru nu este cazul României. Nu numai că cultura României și mentalitatea de lucru în general este similară cu cea a altor țări occidentale, dar, indiferent dacă vă aflați în Montreal, Manchester sau Malmo- este destul de simplu să stabiliți o întâlnire în persoană cu noi sau cu dezvoltatorii noștri. În comparație cu India, de exemplu, vizele nu reprezintă o problemă în ambele direcții – iar dacă vă aflați în Europa sau în America de Nord, este probabil mult mai rapid și mai ușor să ajungeți la/de la București decât în Bangalore.

Dacă doriți să aflați mai multe, nu ezitați să ne trimiteți un mesaj, ne găsiți în București.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.