Implementarea RPA în afacerea dumneavoastră: Cum să Garantați Succesul

Este evident că implementarea RPA (Robotic Process Automation) este o modalitate sigură de a economisi timp și bani pentru afacerea dumneavoastră. Totuși, este o investiție în succesul companiei dumneavoastră și ar trebui luate anumite măsuri pentru a asigura cele mai bune rezultate posibile.

Știți cât de mult timp și efort pierd angajații dvs. cu sarcini plictisitoare, repetitive, bazate pe calculator, care necesită puțin sau deloc cogniție? Răspunsul probabil că vă va șoca. Aici intervine magia pe care o reprezintă RPA. Aceste sarcini digitale pot fi finalizate cu ușurință de către tehnologia software RPA, cu o viteză și o acuratețe sporită, eliberându-vă angajații pentru a se concentra asupra sarcinilor importante.

Sunteți gata să implementați automatizarea integrată inteligentă în afacerea dumneavoastră? Felicitări! Ați luat decizia corectă. Pentru a vă ajuta pe parcursul călătoriei, analizăm câțiva factori importanți pentru a ne asigura că tranziția este cât mai ușoară și mai reușită posibil. 

Aveți așteptări realiste

Nu există nicio îndoială că RPA este o tehnologie de transformare, dar este necesar să fiți conștienți de capacitățile și limitările sale. Dacă este implementată corect, afacerea dvs. poate anticipa o reducere a costurilor pentru operațiunile manuale existente, o creștere a productivității și recuperarea a până la 100% din investiție în termen de 6 – 9 luni de la implementare. În plus, toate acestea pot fi realizate fără a fi nevoie să modificați niciunul dintre sistemele dvs. existente. Rețineți, totuși, că nu puteți obține o automatizare de 100% în afacerea dumneavoastră.  Tehnologia RPA automatizează procesele de afaceri clar definite, bazate pe reguli și determinate de declanșatori, dar nu va putea să automatizeze acele sarcini digitale care nu se încadrează în parametrii lor de programare.

În mod similar, software-ul de automatizare, sau „roboții”, sunt capabili să efectueze un număr impresionant de sarcini computerizate la viteze mai mari și cu o eficiență mai mare, dar nu sunt capabili să se adapteze atunci când se întâmplă ceva neașteptat, cum ar fi o actualizare a aplicației. Din acest motiv, trebuie să vă asigurați că aveți o echipă remarcabilă de experți care să vă implementeze software-ul RPA. Aceștia vor fi capabili să anticipeze și să se pregătească pentru multe dintre aceste excepții de proces și se vor asigura că software-ul va obține rezultatele dorite. În plus, ei vă vor oferi instruirea, asistența și întreținerea necesare pentru a se asigura că procesele dumneavoastră automatizate sunt cât mai eficiente posibil.

Convingeți-vă oamenii să se implice

Nu va fi o surpriză faptul că împotrivirea angajaților este un factor semnificativ pentru care încercările RPA eșuează. Una dintre cele mai mari concepții greșite pe care le au lucrătorii operaționali umani este că software-ul RPA îi va înlocui și, având această convingere, este complet de înțeles că aceștia pot fi împotriva implementării software-ului. Angajații ar trebui să fie informați cu privire la modul în care RPA le poate aduce beneficii directe, eliminând munca monotonă și eliberându-le timp și energie pentru sarcini cu mai multă valoare adăugată. 

O altă concepție greșită importantă este aceea că va fi dificil să înveți să interacționezi cu software-ul RPA, ceea ce ar putea duce la o rezistență a angajaților la schimbare. Realitatea este că „roboții” RPA sunt foarte ușor de utilizat. Procesul este la fel de intuitiv ca și cum ai folosi funcția drag-and-drop pentru a muta fișierele și ai apăsa butoanele de înregistrare, redare și oprire. Odată ce angajații dvs. își dau seama cât de ușor este de interacționat cu software-ul și cât de mult le va aduce beneficii în fiecare zi, implicarea lor va fi ca și garantată.

Colaborați cu cea mai bună echipă de asistență

Beneficiile implementării software-ului RPA în afacerea dvs. nu pot fi subestimate De la reducerea costurilor și creșterea veniturilor, scăderea erorilor și creșterea productivității, îmbunătățirea serviciilor pentru clienți și a experienței clienților, până la creșterea satisfacției și implicării angajaților. Realitatea este însă că, pentru a vă asigura că investiția în această transformare digitală în afacerea dvs. este de succes, trebuie să fie implementată corespunzător. Software-ul poate fi ușor de utilizat și de interacționat, dar complexitatea implementărilor nu trebuie subestimată. 

 

Veți dori să vă asociați cu un implementator RPA care are un istoric de succes dovedit, un furnizor carenu numai că va efectua analiza și optimizarea proceselor și va oferi o implementare RPA excepțională, dar care va asigura și instruirea necesară și suportul pentru înființarea Centrului de excelență, precum și întreținerea și asistența pentru procesele automatizate.

 

Contactați-ne astăzi pentru a programa o consultație gratuită cu un expert în implementarea RPA de la Connections și pentru a afla cum vă putem ajuta să vă transformați afacerea

 

Posted in RPA

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.