Cum conduce Business Process Management-ul transformarea digitală

digital-business-process-management-for-banking-industry-connections-consult-RPA-software-automation

Nu este o surpriză faptul că managementul proceselor de afaceri este un domeniu de cercetare care se află în atenția cercetătorilor de numeroși ani, deoarece aceste procese joacă un rol esențial în cadrul fiecărei organizații. Pe măsură ce tehnologia evoluează, organizațiile din toate industriile se confruntă cu o piață și mai competitivă. Procesul digital de afaceri este liantul dintre conceptul strategic și tehnologie. Tehnologia de gestionare a proceselor de afaceri (BPM) utilizează computere și motoare bazate pe reguli pentru a le oferi directorilor o imagine de ansamblu a modului în care funcționează procesele lor. Scopul BPM este de a optimiza și automatiza procesele de afaceri de la început până la sfârșit, concentrându-se asupra scopului lor strategic și a rezultatului vizat pentru a remodela modul în care interacționează oamenii, sistemele și datele.

Planificarea flexibilă și agilă a proceselor de afaceri este o condiție prealabilă esențială pentru o transformare digitală de succes. Un punct de plecare pe care orice întreprindere l-ar putea adopta pentru digitalizarea și optimizarea rapidă a proceselor de afaceri este Business Process Management. În acest articol, vom analiza mai în detaliu ce înseamnă transformarea digitală, care sunt principalii pași pentru a automatiza eficient procesele de afaceri și ce beneficii vă va aduce o tehnologie automatizată de gestionare a proceselor de afaceri.

Ce înseamnă transformarea digitală?

Transformarea digitală se referă la un proces de inovare care are loc atât prin intermediul tehnologiei, cât și printr-o schimbare de gândire și de cultură a companiei. Cu alte cuvinte, digitalizarea este adaptarea filozofiei de lucru a unei companii pentru a răspunde nevoilor culturale, logice, de personal și tehnologice ale unui peisaj în evoluție. Aceasta nu numai că duce la un mediu hiperconectat, în mișcare rapidă și foarte competitiv, dar afectează și procesele de lucru la nivel operațional.

Un lucru de reținut este faptul că transformarea digitală este o acțiune în mai multe etape, care necesită o schimbare organizațională care se concentrează pe angajați, clienți și procese interne de afaceri. Înainte de a lua orice decizie cu privire la implementarea transformărilor digitale, acordați-vă timp pentru a înțelege implicațiile și provocările automatizării proceselor. Nu ezitați să vă programați o întâlnire cu echipa noastră de consultanță pentru a găsi soluțiile potrivite pentru nevoile dumneavoastră.

Cum să vă automatizați strategic Procesele de Afaceri

Cea mai mare preocupare a directorilor, CIO, directorilor executivi și a altor directori de nivel C este cum să implementeze eficient practicile de management și automatizarea proceselor pentru a crea un mediu mai eficient și mai dinamic atunci când se adaptează la noile cerințe de afaceri. În acest context, BPM este o componentă esențială a transformării digitale. Care sunt câteva strategii pentru demararea automatizării proceselor de afaceri?

În primul rând, ar trebui să acordați prioritate domeniilor de automatizare. Gândiți-vă la îmbunătățirile operaționale și la impactul asupra clienților. Bazați-vă pe aceste domenii în care există oportunități de îmbunătățire în baza unui sistem de evaluare a impactului asupra clienților, a angajaților și a afacerii.

Odată ce știți unde veți beneficia cel mai mult de pe urma automatizării proceselor de afaceri, următorul pas este identificarea sarcinilor repetitive. Ar putea fi utilă revizuirea procedurilor standard de operare (PSO) care documentează pașii exacți necesari pentru îndeplinirea și finalizarea responsabilităților din cadrul unui rol.

Beneficiile Digital Business Process Management

1. Reducerea riscurilor

Având în vedere mediul de afaceri în schimbare, companiile sunt predispuse la erori organizaționale care le pot afecta eficiența. Îmbunătățite în permanență pentru a se adapta la condițiile organizaționale în schimbare, procesele de afaceri moderne pot oferi rezultatele așteptate. Similar cu Robotic Process Automation – RPA, BPM elimină erorile și reduce costurile. Prin eficientizarea, automatizarea și îmbunătățirea proceselor, riscurile sunt reduse, procesele sunt mai transparente și vă puteți asigura că respectați toate standardele de calitate și de reglementare așteptate de la întreprinderea dumneavoastră.

2. Economisiți timp și creșteți productivitatea

În fiecare departament, există multe sarcini repetitive, anevoioase și care necesită mult timp pentru a fi îndeplinite. BPM standardizează procesele, astfel încât angajații pot lucra mai eficient într-un cadru prestabilit care accelerează procesul decizional și reduce riscul de eroare umană. În plus, angajații se vor putea concentra pe aspectele esențiale, valoroase, ale muncii lor.

3. Îmbunătățirea calității și a securității

În orice industrie, departament sau proces, există întotdeauna ceva la care ar trebui să acordați mai multă atenție și unele date pe care ar trebui să le utilizați mai mult. Gestionarea datelor este importantă. Atunci când aveți o multitudine de procese complexe executate cu instrumente complexe, este inevitabil să nu observați o linie de orientare sau două. BPM se asigură că fiecare funcție respectă cu succes politicile respective.

Având o abordare sistematică vă permite să aveți o imagine de ansamblu mai bună a proceselor din organizația dvs. și un software de Bussiness Process Management digitalizat și automatizat este o piesă importantă a puzzle-ului pentru orice companie care dorește să aibă succes în economia digitală de astăzi. Rețineți că puteți apela oricând la o companie de consultanță, care vă poate ghida în procesul de instalare și întreținere a unui software personalizat, care va fi mai bine adaptat la nevoile organizației dumneavoastră.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *