Politica de confidențialitate implică termenii în conformitate cu care „CONNECTIONS CONSULT S.A.” (denumită în continuare „CONNECTIONS CONSULT”) utilizează datele dumneavoastră personale. Datele solicitate sunt informațiile care ne pot ajuta să vă identificăm atunci când utilizați site-ul web. Vă putem asigura că toate aceste date vor fi utilizate numai în conformitate cu această politică de confidențialitate și în scopul unic pentru care au fost colectate.
“CONNECTIONS CONSULT”, as the owner of https://connectionsconsult.ro, is respecting the confidential characteristics as well as the security of the procedure representing the processing of the personal data of each person who will visit this site.
În conformitate cu procedurile legale, „CONNECTIONS CONSULT” are obligația de a administra în siguranță, exclusiv în scopurile specificate, toate datele cu caracter personal pe care ni le veți furniza.
În conformitate cu RGPD, aveți dreptul la informare, acces, rectificare sau ștergere, restricționare, portabilitate și retragere a consimțământului dumneavoastră oricând doriți, precum și dreptul de a nu fi subiectul unei decizii bazate exclusiv pe o prelucrare automată, inclusiv crearea de profiluri.
Aveți dreptul de a solicita în orice moment ștergerea datelor dvs. personale din baza noastră de date folosind următoarele canale: prin e-mail la adresa „gdpr@connectionsconsult.ro”, sau prin poștă la adresa strada Buzești, nr. 75-77, etaj 14, sector 1, București.
DATELE COLECTATE
- Prenume;
- Numele de familie;
- Adresa de e-mail;
- Denumirea companiei;
- Industrie;
- Adrese;
- Alte informații relevante pentru studii de piață sau oferte speciale;
- IP.
SCOPUL COLECTĂRII DATELOR:
- Campaniile de e-mail marketing derulate de CONNECTIONS CONSULT;
- Campanii de newsletter derulate de CONNECTIONS CONSULT;
- Evaluarea produselor și serviciilor oferite;
- Reclamă, marketing și promovare, statistici.
MODALITĂȚI DE COLECTARE A DATELOR:
În conformitate cu Regulamentul General privind Protecția Datelor2016/679, dorim să vă informăm că toate datele dumneavoastră personale solicitate / colectate de CONNECTIONS CONSULT pentru derularea de campanii de e-mail marketing și/sau newsletter, pentru a vă trimite, periodic, informații referitoare la diferite promoții, produse și evenimente.
Pentru a colecta aceste date, compania poate solicita completarea unor formulare standard care vor fi accesibile pe site-ul companiei sau le poate colecta prin intermediul cooki-urilor si a altor tool-uri de monitorizare trafic.
Aceste date personale vor fi stocate până când vă veți exprima dorința de a vă dezabona/sterge din bazele noastre de date, după care vor fi distruse. Toate aceste date pot fi trimise către third party (Autopilot, Zapier, WordPress, LinkedIn Ads, Google Ads, Google Analytics, Calendly, PipeDrive, HotJar, Leadinfo, precum și către alți potențiali furnizori de servicii care respectă normele GDPR), doar în scopul unic menționat mai sus.
Pentru a măsura utilizarea B2B a site-ului nostru web, folosim soluția Leadinfo cu sediul în Rotterdam. Acest serviciu ne arată numele și adresele companiilor pe baza adreselor IP ale vizitatorilor noștri. Adresa IP nu este stocată după utilizare.
Utilizăm serviciul de generare de lead-uri furnizat de Leadinfo B.V., Rotterdam, Olanda, care recunoaște vizitele companiilor pe site-ul nostru web pe baza adreselor IP și ne arată informații conexe disponibile public, cum ar fi numele sau adresele companiilor. Suplimentar, Leadinfo plasează două first-party cookies pentru a oferi transparență cu privire la modul în care vizitatorii noștri utilizează site-ul web, iar instrumentul procesează domeniile din intrările de formulare furnizate (de exemplu, „leadinfo.com”) pentru a corela adresele IP cu companiile și pentru a îmbunătăți serviciile. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să vizitați www.leadinfo.com. Pe această pagină: www.leadinfo.com/en/opt-out aveți o opțiune de dezactivare. În cazul unei opțiuni de opt-out, datele dumneavoastră nu vor mai fi utilizate de Leadinfo”.
„CONNECTIONS CONSULT” se angajează să mențină confidențialitatea datelor colectate și prelucrate și să împiedice transferul acestora în alte scopuri. Pentru a modifica, șterge, rectifica sau accesa datele care ne-au fost furnizate, vă puteți adresa responsabilului nostru cu protecția datelor din cadrul „CONNECTIONS CONSULT”, la adresa gdpr@connectionsconsult.ro.
DESTINAȚIA DATELOR
Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către „CONNECTIONS CONSULT” în calitate de operator și sunt comunicate numai următorilor destinatari:
- Partenerii contractuali ai operatorului și alte societăți din cadrul aceluiași grup cu operatorul:
- Autopilot, Zapier, WordPress, LinkedIn Ads, Google Ads, Google Analytics, Calendly, PipeDrive, HotJar, Salespanel, Leadinfo;
- Autoritățile publice, doar în cazul în care acestea le solicită pentru executarea unui act administrativ sau de către justiție.
CE FACEM CU DATELE COLECTATE
Avem nevoie de aceste informații pentru a vă înțelege nevoile și, astfel, pentru a vă putea oferi produse și servicii mai bune. Printre altele, colectăm aceste date pentru următoarele: menținerea unei baze de date interne;
- Menținerea unei baze de date interne;
- Îmbunătățirea produselor și serviciilor noastre;
- Putem folosi aceste date pentru a trimite, periodic, e-mailuri legate de noile servicii disponibile, oferte speciale sau orice alt tip de informații pe care le considerăm de interes pentru dumneavoastră;
- Este posibil să vă contactăm prin e-mail sau telefonic. Este posibil să folosim informațiile colectate pentru a personaliza site-ul nostru web în conformitate cu nevoile dumneavoastră.
DATE GENERICE COLECTATE DE „CONNECTIONS CONSULT”
În momentul în care vă înregistrați pe site-ul https://connectionsconsult.ro/ ca urmare a creării unui cont, prin accesarea diferitelor servicii și produse „CONNECTIONS CONSULT”, prin vizitarea anumitor pagini de pe site-ul https://connectionsconsult.ro/ sau ca urmare a activării unor documente promoționale sau publicitare, „CONNECTIONS CONSULT” va prelucra date cu caracter personal capabile să conducă la identificarea unei anumite persoane.
În anumite zone, site-ul „CONNECTIONS CONSULT” vă va solicita să furnizați date cu caracter personal, inclusiv numele, adresa, adresa de e-mail, datele de contact, detaliile necesare pentru facturarea serviciilor CONNECTIONS CONSULT, dacă este cazul, precum și alte informații care vă pot identifica.
COLECTAREA ȘI UTILIZAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL PRIN „CONNECTIONS CONSULT”
Toate datele colectate de pe site-ul „CONNECTIONS CONSULT”, indiferent dacă sunt date cu caracter personal, date demografice, colective sau tehnice, vor fi utilizate în scopul administrării înregistrării conturilor, pentru a oferi soluții la toate întrebările, pentru a îmbunătăți site-ul nostru și pentru a consulta utilizatorii noștri în vederea creșterii calității produselor și serviciilor oferite.
Utilizarea datelor cu caracter personal de către „CONNECTIONS CONSULT” se face în conformitate cu reglementările legale în vigoare, în legătură cu protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.
DIVULGAREA ȘI TRANSMITEREA INFORMAȚIILOR PERSONALE
„CONNECTIONS CONSULT” nu va transmite (prin vânzare sau închiriere) către terțe părți, altele decât cele deja menționate mai sus, informațiile dumneavoastră personale.
DREPTUL DVS. DE A MODIFICA ȘI ȘTERGE DATELE DVS. PERSONALE DEȚINUTE DE OPERATOR
În conformitate cu Regulamentul General privind Protecția Datelor, aveți dreptul la informare, acces, rectificare sau ștergere, restricție, portabilitate, retragerea în orice moment a consimțământului dumneavoastră și dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri.
Pentru a vă exercita aceste drepturi, puteți contacta responsabilul nostru cu protecția datelor la adresa gdpr@connectionsconsult.ro . De asemenea, aveți dreptul de a depune o plângere oficială la o autoritate de supraveghere, dacă considerați că drepturile dumneavoastră sunt încălcate.
CONTROLUL ASUPRA DATELOR DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL
Puteți alege să restricționați colectarea sau utilizarea datelor dvs. personale prin intermediul următoarelor metode:
- În orice moment când vi se solicită să completați un formular pe un site web, căutați căsuța care poate fi bifată, în care vă puteți exprima opțiunea ca datele dvs. personale să nu fie utilizate în scopul activităților de marketing.
- În cazul în care ați fost de acord în trecut cu utilizarea datelor dvs. personale în scopul activităților de marketing direct, vă puteți modifica opțiunea oricând, contactându-ne la „CONNECTIONS CONSULT”.
Nu vom vinde, distribui sau închiria datele dvs. personale unor terțe părți decât dacă avem acordul dvs. sau dacă legea va impune acest lucru.
Dacă considerați că oricare dintre datele dumneavoastră personale este incorectă sau incompletă, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail, cât mai curând posibil, la gpdr@connectionsconsult.ro . Vom rectifica imediat orice eroare apărută.
PE CE PERIOADĂ DE TIMP SUNT PRELUCRATE DATELE DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL
Datele dumneavoastră cu caracter personal sunt prelucrate pe toată durata relației noastre contractuale și după finalizarea acesteia, cel puțin pe perioada impusă de dispozițiile legale aplicabile în domeniu, inclusiv, dar fără a se limita la acestea, la prevederile referitoare la procedurile de arhivare.
La expirarea perioadei de stocare, datele vor fi distruse prin intermediul unui proces care să asigure irecuperabilitatea acestora. Aceste informații pot fi trimise partenerilor noștri doar în scopul unic menționat mai sus.
SECURITATEA DATELOR
Ne angajăm să asigurăm securitatea și anonimatul informațiilor dumneavoastră. Pentru a preveni accesul neautorizat sau eliminarea datelor, am implementat proceduri fizice, electronice și manageriale care au ca scop protejarea și asigurarea informațiilor colectate online.
Pentru confidențialitatea și securitatea datelor, contul „CONNECTIONS CONSULT” este protejat de o parolă și un nume de utilizator. De asemenea, bazele de date sunt stocate pe un server securizat, protejat împotriva tentativelor de fraudă și accesat prin intermediul unei parole. Nu toți angajații au acces la bazele noastre de date, iar personalul care are acces a semnat, în prealabil, un acord pentru a asigura respectarea prevederilor legale în domeniu.